براي نمايش بزرگترين اندازه كليك كنيد

خــدایا دیـــــدی ...؟!!
کلی بـــــاران فرستادی ،
تا این لکه ها را از دلـــم بشویی ... !!!
من که گــــفته بودم لکه نیست ... !!!
زخــم اســــت ....

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

دوست دارم مسافری باشم بی هیچ کوله باری از این دنیای گنگ...

 مسافر یک جزیره...

دور تادور آب...

 من باشم و یک دل و یک خدا...

 من باشم و تمام تنهایی هایم...

 من باشم و منو منو منو منو ..... خدا و بس.

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

این روزها میگذرند٬

ولی من از این روزها نمیگذرم

خدایا...

خیلی ها دلمو شکستن،

دیکه تحمل ندارم!

شب بیا باهم بریم شراغشون...

من نشونت میدم٬

تو ببخششون...!!

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

خدایا...
بابت آن روز
که سرت داد کشیدم متاسفمـــــــــ...!!!
من عصبانی بودم
برای انسانی که تو میگفتی ارزشــــَش را ندارد
و مــــــــــن پا فشاری می کردم...

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

 

 

خداوندا ، جای سوره ای به نام “عشق” در قرآن تو خالیست

که اینگونه آغاز شود :

و قسم به روزی که دلت را میشکنند و

جز خدایت مرهمی نخواهی یافت.

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

امشـب خسـتـه تر از دیروزم


کاش میــشد گوشــه ای نـوشت:


خدایا!


صبح بیدارم نکن ...

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

בیشَب פֿـבا آهِسـتـﮧ בر گُوشَـم گُفت :

בیگـﮧ بَســـﮧ !

بارانَــم از اَشڪهایت פֿـجاَلت مے ڪــَشـב ...

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ


خـــدایــــــا....
بـــت بود....بـــت شکن فرستـــادی...
من پـــر از بغضـــم بغـــض شکن هم داری؟


ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

کاش خدا توزندگی مثل داورفوتبال بود!!!!
وقتی زمین میخوردی وزخمی میشدی میومدبالا سرت ومیپرسیدمیتونی ادامه بدی؟؟؟؟؟؟

منم میگفتم:نه بسه دیگه تمومش کن.

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

آهسته گفت : " خدا نگهدارت "


در را بست و رفت ...


آدمها چه راحت ، مسئوليت خودشـان را به گردن " خدا" مي اندازند !

 

ღღღღღღღღღღღღღღღღღღ

 

 

خدایا
به تو سپردمش
اما خواهشی دارم
یه روزی
یه جایی
بغل غریبه ای مست مست
بد جور یاد من بندازش.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 29 / 12 / 1392

] [ 3 PM ] [ Mehrabn ]

[ ]