صدای باد را بشنو که آواز کهنه غمگینی می خواند .

 

می داند که امروز تو را ترک می گویم .

 

برایم گریه مکن . . .

 

زیرا قلبم در راهی که می رود خواهد شکست .

 

خداحافظ عشق من . . .


خداحافظ . . .


خداحافظ ای تنها محبوبم . . .


تا زمانی که مرا به یاد آوری هرگز چندان دور نخواهم بود .


خداحافظ عشق من . . .

 

 

 

 

همیشه به تو وفادار می مانم .


پس مرا در رؤیایت جای ده تا زمانی که پیش تو باز گردم .


ستارگان را در آسمان ببین .


و آنها به هر کجا که بروند با درخشش خود با من خواهند بود .


و من آرزو می کنم که هر چه زوردتر مرا به خانه راهنمایی کند .


خداحافظ عشق من . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 / 3 / 1393

] [ 1 PM ] [ Mehrabn ]

[ ]