اگ خیانت نکردم...فک نکن نمیتونستم...اتفاقا خیلی ها دوروبرم بودن...

اگ خوب بودم...فک نکن خوبی از خودت بود...خوبی تو ذاتم بود...

اگ بردمت بالا...فک نکن چیزی بودی...میخواستم هم قد خودم شی...

اگ تک پر بودم...اگ دلمو فقط ب تو دادم...فک نکن تو عالی بودی...

دلم راضی نمیشد...اگ واسه دیدنت لحظه شماری میکردم...

فک نکن خیلی شاخ بودی...ب دلم ک تنگ بود احترام میذاشتم...

اگه..اگه..اگه..اگه...خلاصه اگ حالا دارم فراموشت میکنم...

فک نکن واسم آسونه...

خودت راه موندن رو سخت کردی ک مجبور بشم آسون برم...

بفهم...........................................................

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 1 / 5 / 1393

] [ 12 AM ] [ Mehrabn ]

[ ]